פינוי פסולת תעשייתית

הפסולת הרבה המיוצרת מדי יום בכל רחבי העולם מכבידה ופוגעת במצבו של כדור הארץ. היום כבר ניתן למצוא הוכחות לכך באופן חד משמעי, בין אם זהו משבר האקלים שכבר לא ניתן להתעלם ממנו ובין אם היכחדות מינים שונים של בעלי חיים שנפגעים בעקבות השלכת פסולת באזור המחיה שלהם.

לכן, טיפול בפסולת, טיפול וגם פינוי פסולת תעשייתית או ביתית בצורה אחראית ומבוקרת היא הכרח. כיום לחברות לפינוי פסולת יש את כל האמצעים והידע הנדרשים לטיפול בפסולת בצורה הטובה ביותר.

פינוי פסולת תעשייתית


מה ההבדל בין  פסולת ביתית לפסולת תעשייתית?

פסולת ביתית היא הפסולת שמייצר כל אדם בשגרת החיים. מדובר על פסולת אורגנית, אריזות פלסטיק, ניירות או זכוכית. היום גם פסולת ביתית עוברת מיון ומחזור. כל אחד מאיתנו אמור למיין את הפסולת כבר לפני השלכתה אך בכל מקרה במתקן המחזור היא תעבור מיון נוסף.

פסולת תעשייתית היא מורכבת משמעותית ביחס לפסולת הביתית. לכן פינוי פסולת תעשייתית ובכלל הטיפול בה דורש מקצועיות, ידע והאמצעים המתאימים. פסולת זו כוללת שאריות מתכות שהן רעילות ומזיקות אם יחלחלו לקרקע ולמי התהום, חומרים כימיים. הפסולת יכולה להיות מוצקה אך גם נוזלית שבה הטיפול יהיה שונה.

מדוע פינוי פסולת תעשייתית מורכב יותר?

פינוי פסולת תעשייתית מורכב מהרבה בחינות ביחס לפסולת הביתית:

  • כמות גדולה יותר: במיוחד אם מדובר על מפעל גדול, אך גם במפעל בגודל בינוני ואפילו קטן, כמות הפסולת התעשייתית המיוצרת גדולה הרבה יותר מן הכמות שמייצר בית. כיוון שכך, נדרש פינוי מהמפעל על בסיס יומיומי ממש או לחילופין שיהיו האמצעים המתאימים לאחסון הפסולת עד לפינוי הבא. לא כל מכולה או ארגז יתאימו לכך. פעמים רבות עדיף לבצע מחזור חלק מהפסולת בתוך המפעל במקום לפנות את כולה. 

  • כוללת גם פסולת נוזלית: חלק מן הפסולת התעשייתית הוא בצורת נוזל ולא פסולת מוצקה. הנוזלים הם תוצר לוואי של תהליך הייצור וכוללים פעמים רבות גם חומרים מסוכנים ורעילים כמו כספית ומתכות אחרות. לכן הטיפול בפסולת זו צריך להתבצע בצורה מדויקת וקפדנית ובכלים המתאימים. שנים שפכו נוזלים אלה לים והתוצאה ידועה לכולם. לוגיסטית פינוי פסולת זו מורכב יותר.

  • חוקים ותקנות מחמירים יותר: פינוי פסולת תעשייתית בצורה נכונה ומתאימה הוא קריטי ולכן ישנם חוקים ותקנות מחמירים ביותר בנושא כשנעשו שינויים לחומרה בשנים האחרונות במיוחד. גם מסיבה זו לא כדאי לעגל פינות בתחום זה אלא להזמין רק חברה מקצועית בתחום שתפנה את הפסולת על בסיס קבוע.

איך נעשה תהליך הפינוי?

כיוון שאנו קודם כל חברה לשמירת איכות הסביבה, חלק חשוב בפינוי הפסולת הוא הסברה, גם כיצד לשמור על הסביבה תוך כדי עבודה וגם בטיפול בפסולת. צוות החברה אשר יגיע אליכם יבדוק כיצד ניתן למחזר כמה שיותר פסולת. הדבר משתלם כלכלית לכם וכמובן סביבתית. הפסולת הנוזלית מועברת במיכלים מתאימים למכוני טיהור שישנם ברחבי הארץ כי בחלקם ניתן לבצע טיהור ושימוש חוזר.

אנו מפנים גם את הפסולת המוצקה למקומות המטפלים בה או למטמנות בהן אמורה להיטמן פסולת שאינה מזיקה. את שירותי החברה ניתן להזמין בתדירות שנוחה לכם. ניתן לעשות זאת על בסיס יומיומי או לאגור פסולת במכולות יעודיות שהחברה מספקת ולהזמין פינוי פעם בשבוע או בתדירות הנוחה לכם.

 

Comments

Popular posts from this blog

כיצד לשפר ולשמור על איכות הסביבה שלנו

ארגמן איכות הסביבה – דחסניות אשפה

דחסני אשפה – כיצד הם יכולים לתרום לעסק שלך?